Enterprise Resource Planning | Soluția ta pentru gestionarea stocurilor și relațiilor cu clienții

restaurant-icon

 

Restaurant

Este un soft Enterprise Resource Planning, o bază complexă, utilă pentru restaurante, baruri, cafenele sau orice afacere cu servicii de alimentație publică. Acest soft îți permite gestionarea ușoară a cantitatății de marfă vândută.

Cu Hydra Restaurant comunici mult mai ușor comenzile, folosind dispozitivele POS cu touchscreen. Poți controla ușor vânzarea, sistemul fiind simplu de înțeles. Sistemul contribuie la eficientizarea proceselor de lucru între angajați, cei care pun businessul tău în mișcare. Aplicația monitorizează starea sălilor de mese, ușurându-le munca prin afișarea tuturor comenzilor în așteptare, servite și livrate, pentru fiecare masă.

Softul se conectează direct la casa de marcat, astfel încât să poți emite bonuri fiscale pentru fiecare comandă din sală prin câteva atingeri de ecran.

Modulul administrare Modulul client
  • gestionează stocurile
  • trimite comenzi către toate gestiunile
  • realizează recepția materiilor prime
  • utilizează dispozitivele POS sau imprimantele termice
  • definește produsele și rețetele, localul și ospătarii
  • încasează în numerar și generează bon fiscal din soft
  • realizează recepția mărfii în funcție de furnizori
  • încasează prin card din soft
  • permite gestionarea furnizorilor pe departamente
  • poate fi personalizat în funcție de nevoile restaurantului
  • urmărește situația vânzărilor în timp real
 
  • creează rapoarte
 
Servicii Basic Premium Business
Modul Gestiune Inclus Inclus Inclus
Modul Vânzare Inclus Inclus Inclus
Modul Rețete Inclus Inclus Inclus
Kit instalare server Inclus Inclus Inclus
Kit instalare POS Inclus Inclus Inclus
Manual utilizare Inclus Inclus Inclus
Suport Contra cost 10 ore/ prima lună 10 ore/ prima lună
Customizări Contra cost Contra cost 10 ore
Update-uri Contra cost Inclus în cadrul aceleiași versiuni Inclus în cadrul aceleiași versiuni
Instalare la sediul clientului pentru Mureș Gratuit Gratuit Gratuit
Instalare la sediul clientului Contra cost Via internet gratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperă Via internet gratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperă
Setup rețea Contra cost Gratuit – via internet Gratuit – via internet
Consultanță Contra cost Contra cost 10 ore
Import baze de date Contra cost Contra cost 10 ore
Preț 1199 RON +TVA 1999 +TVA 2999 RON + TVA
Comandă acum Comandă acum Comandă acum