Enterprise Resource Planning | Soluția ta pentru gestionarea stocurilor și relațiilor cu clienții

distributie-icon

Distribuție

 

Este un soft Enterprise Resource Planning, cu o bază extrem de complexă, care permite gestionarea sitemului de distribuție. Softul gestionează întregul proces de emitere a documentelor necesare: avize, facturi, chitanțe, note de recepție etc. Hydra Distribution te ajută să ții evidența a tot ceea ce înseamnă procesul economic al afacerii tale.

Softul acoperă toate necesitățile în ce privește gestiunea stocurilor și relațiile cu clienții. Se adresează companiilor mici și mari care au nevoie de soluții „all inclusive” pentru gestiune, din punct de vedere al managementului operațiunilor comerciale, precum planificarea și monitorizarea proceselor.

De asemenea, sistemul include comenzile făcute de către agenți prin intermediul terminalelor mobile POS sau al aplicațiilor pentru mobil. Permite atașarea caselor de marcat și a cititoarelor de coduri de bare, pentru servicii complete de gestiune.

GestiuneAprovizionare
gestionează stocurile, produsele și furnizoriiemite bon de comandă furnizorilor
ține cont de puncte de lucru, departamente și diviziiînregistrează facturi
controlează gestionarea prin transfer dintr-o divizie în altarealizează recepția mărfii
citește coduri de bareplanifică automat comenzile
te avertizează atunci când stocul ajunge la un anumit nivel
 
DesfacerePlanificator de vânzare
recepționează bonurile de comandă direct de la client sau agentplanifică vânzările în funcție de situația stocurilor
emite factură, bon fiscal, chitanță și aviz de însoțire a mărfiirealizează pachete promoționale, target de vânzări și bonusuri de succes
generează documentele necesare printr-un click
setează discounturi în funcție de diverși parametri, precum modalități de plată, volum, regiune, divizie etc.
permite blocarea clienților pe motiv de neplată
limitează agenții la volumele de vânzări sau comenzi
 
Grupuri definibileRapoarte
definește grupuri de agenți sau diviziiurmărește situațiile de plată ale furnizorilor
le grupează pe regiuni geograficeurmărește situațiile de încasare ale clienților
permite gestionarea de produse, furnizori sau cliențicreează situații și rapoarte pe puncte de lucru, divizii, departamente, regiuni și celelalte grupuri predefinite
urmărește fluxul monetar pe diferite perioade de timp
planifică plățile sau încasările în funcție de fluxul monetar
 
Extra
urmărește consumul de resurse din parcul auto
gestionează costurile reparațiilor și ale carburantului
oferă posibilitatea luării deciziilor în urma acestor gestiuni
ServiciiBasicPremiumBusiness
Modul GestiuneInclusInclusInclus
Modul VânzareInclusInclusInclus
Modul PlanificareInclusInclusInclus
Kit instalare serverInclusInclusInclus
Kit instalare POSInclusInclusInclus
Manual utilizareInclusInclusInclus
SuportContra cost10 ore/ prima lună10 ore/ prima lună
CustomizăriContra costContra cost10 ore
Update-uriContra costInclus în cadrul aceleiași versiuniInclus în cadrul aceleiași versiuni
Instalare la sediul clientului pentru MureșGratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperăGratuitGratuit
Instalare la sediul clientuluiContra costVia internet gratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperăVia internet gratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperă
Setup rețeaContra costGratuit – via internetVia internet
ConsultanțăContra costContra costInclus
Import baze de dateContra costContra cost10 ore
Preț1999 RON +TVA2999 RON +TVA3999 RON + TVA
Comandă acumComandă acumComandă acum

Pentru servicii conexe, API-uri, integrare cu alte softuri, vă rugăm să ne contactați.